Dorinţa noastră este să vă oferim o experienţă de neuitat la Hotel Christina, atât din punct de vedere al cazării, al preparatelor culinare oferite în restaurantul nostru, precum şi al celorlalte servicii prestate. Pentru a vă putea oferi toate acestea, am stabilit o serie de reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, dar şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră în hotelul nostru.
Pentru a efectua o rezervare, va rugăm să completaţi formularul de pe website https://www.hotelchristina.ro/contact.html#contact, apelaţi numerele de telefon +4 021 2107303 (reţea fixă), +4 0731 009999 (reţea mobilă), trimiteţi un fax la numărul +4 021 2107304, sau contactaţi-ne pe adresele de e-mail office@hotelchristina.ro, reservation@hotelchristina.ro.
În cazul în care doriţi să anulaţi o rezervare, va trebui să ne contactaţi prin email sau telefon.
Pentru anulările efectuate pana la ora 12:00 a zilei precedente sosirii nu se percepe nicio taxă suplimentară. Anularea rezervării după acest termen sau neprezentarea la cazare fără a anunţa în prealabil atrage după sine o taxă de anulare/no-show, reprezentând contravaloarea primei nopţi de cazare.
În cazul rezervărilor de grup (pentru 5 sau mai multe camere), termenul până la care anularea este gratuită poate varia în funcţie de numărul camerelor rezervate şi de sezon. Acest termen vă va fi comunicat în momentul efectuării rezervării.
Tarifele pe care vi le putem oferi diferă în funcţie de tipul camerei pentru care optaţi, disponibilitate, ziua săptămânii şi sezon. Mai multe informaţii găsiţi în secţiunea rezervări : https://be.synxis.com/?chain=5301&hotel=59510&locale=en-GB
Ca modalităţi de plată acceptăm plăţi în numerar, cu card de credit/debit (Visa, MasterCard, Maestro, American Express), precum şi prin transfer bancar.
Cazarea în cameră se poate face începând cu ora 14:00.
Eliberarea camerei în ziua plecării se va face până la ora 12:00.
Primirea camerei mai devreme, dar şi eliberarea acesteia mai târziu de orele menţionate mai sus este posibilă la cerere, în funcţie de disponibilitate, iar eventualele costuri suplimentare pentru aceste servicii sunt disponibile la recepţie.
Oaspeţii care eliberează camerele până la ora 12:00 pot lăsa bagajele în camera de bagaje pentru un interval de 24 de ore, fără costuri suplimentare.
Pentru bagajele lăsate în camera de bagaje pentru mai mult de 24 de ore se pot percepe cheltuieli de depozitare.
Nu există costuri suplimentare pentru copiii cu vârste de până la 8 ani care stau în cameră împreună cu părinţii, folosind paturile existente. De asemenea, pentru copiii cu vârste de până la 2 ani puteţi beneficia gratuit de un pătuţ suplimentar. Pentru copiii cu vârste de peste 8 ani hotelul poate asigura, în funcţie de disponibilitate şi contra-cost, un pat suplimentar.
Puteţi primi oaspeţi în camera dumneavoastră de la Hotel Christina între orele 8:00 – 21:00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiţi oaspeţi în intervarul orar 21:00 – 8:00, aceştia vor trebui să achite diferenţa de tarif pentru a doua persoană şi să se înregistreze la recepţie.
La Hotel Christina nu este permis accesul cu animale de companie.
Micul dejun se serveşte zilnic între orele 7:00 - 11:00 şi este gratuit pentru toţi oaspeţii hotelului. Vizitatorii care nu sunt cazaţi în hotel pot servi micul dejun achitând suma de 25 lei, TVA inclus. Prânzul şi/sau cina se pot servi oricând în restaurantul hotelului, între orele 12:00 – 23:00. Room Service este disponibil la cerere.
Barul este deschis non-stop.
Gratificaţiile pentru personalul hotelului rămân la latitudinea oaspeţilor noştri. Hotelul nu va solicita costuri suplimentare pentru serviciile prestate.
Deoarece promovăm o atitudine eco-responsabilă, fumatul nu este permis în camerele de la Hotel Christina. Pentru oaspeţii noştri fumători am amenajat o zonă specială, situată la primul nivel (zona restaurantului), disponibilă non-stop.
Parcarea se poate face pe strada adiacentă hotelului, fără niciun cost suplimentar şi în limita disponibilităţii. Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune în afara suprafaţei proprietăţii hotelului.
Hotel Christina este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră şi de deschidere a seifurilor. Fiecare cameră este dotată cu seif de tip laptop-size. Recomandăm folosirea seifurilor pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta hotelului, restaurantului sau barului.
Căile de acces şi mijloacele de transport existente în incinta Hotel Christina respectă normele legislaţiei în vigoare. Hotelul nu îşi asumă responsabilitatea faţă de eventualele prejudicii, materiale sau fizice, cauzate oaspeţilor în timpul utilizării mijloacelor de transport sau a căilor de acces.
Dorinţa noastră este să asigurăm cele mai bune condiţii persoanelor cu handicap. Marea majoritate a spaţiilor din hotelul nostru sunt accesibile şi persoanelor în scaun cu rotile. Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a vă putea oferi un sejur cât mai agreabil.
Dacă ne contactaţi prin e-mail, fax sau prin intermediul acestui website, ne vom permite să vă contactăm pe viitor pentru a vă trimite materiale şi oferte promoţionale sau pentru a vă informa în legătură cu evenimentele pe care le vom organiza. Nu vom folosi niciodată numele sau informaţiile dumneavoastră fără să avem în prealabil acordul dumneavoastră. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii pe viitor.
Protecţia mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine eco-responsabilă.
Menţionăm ca detergenţii folosiţi pentru spălarea şi sterilizarea lenjeriilor şi a prosoapelor sunt bio-degradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător. De aceea, pentru rezervările a căror durata depăşește trei nopţi, vom schimba lenjeriile şi prosoapele o dată la trei zile, sau la cererea dumneavoastră. Pentru a ne semnaliza dorinţa dumneavoastră de a schimba lenjeria sau prosoapele, vă rugăm sa le lăsaţi pe podea.
Ne rezervăm dreptul de a acorda diferite bonusuri şi servicii suplimentare, fără plată, cu scopul fidelizării clienților noştri.
Personalul hotelului îşi va întampina întotdeauna oaspeţii cu amabilitate şi va face tot posibilul pentru a îndeplini orice solicitare venită din partea acestora. În cazul în care un oaspete sau un vizitator al hotelului, prin aspectul, comportamentul sau starea în care se află, va produce incidente neplăcute, deranjând pe ceilalţi oaspeţi şi afectând astfel imaginea hotelului, acesta va fi invitat imediat să părăsească incinta hotelului. În acest sens, Hotel Christina îşi rezervă dreptul de a-şi selecta oaspeţii.
Ne rezervăm dreptul de a debita cardul de debit/credit al oaspeţilor noştri, independent de voinţa acestora, în următoarele cazuri: când oaspetele pleacă fără a-şi achita nota de plată, cand se demonstrează, fără niciun dubiu, că oaspetele a produs pagube materiale în incinta hotelului, când oaspetele pleacă din hotel cu obiecte care nu îi aparțin şi pe care nu le-a achitat la recepţie, sau când oaspetele nu a anulat rezervarea în termenul stabilit conform politicilor de anulare.
Vom încerca să rezolvăm pe cale amiabilă orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării politicilor hotelului nostru. În cazul în care acest lucru nu este posibil, disputa va intra sub jurisdicţia tribunalului Bucureşti.
Considerăm că oaspeţii noştri, în momentul cazării sau în momentul solicitării vreunui serviciu la Hotel Christina, au luat cunostinţă şi au acceptat termenii şi condiţiile mai sus menţionate.
Politica hotelului poate fi modificată fără a se face notificări în prealabil. Eventualele modificări vor fi aduse la cunoştinţa oaspeţilor odată cu intrarea lor în vigoare.